tisdag 26 maj 2009

Är det bara jag som fortfarande följer Lost?


Efter att ha tappat bort serien lite grann under säsong tre och fyra har jag under säsong fem hittat hem igen. Och Lost är faktiskt bättre och mer invecklat än någonsin!

Serien som var tokhyllad när den kom, hade bästa tiden i tevetablån och fick trailers i varenda reklampaus har nu förflyttats till tisdag 22.40 och blivit totalt bortglömd. Nu är det inte långt kvar till veckans avsnitt och gissa vem som är taggad... Frågan är om det är någon mer än jag som fortfarande tittar?

3 kommentarer:

emma sa...

jag älskar lost :P vi är två som tittar! jag har sett varenda avsnitt och nu även hela s05 :D

Tobbe sa...

emma: Känns skönt att inte vara ensam! ;)

Anonym sa...

Jag tittar fortfarande på Lost (tja, väntar på säsong sex då...). Det torde vara det bästa kulturella verk någonsin skapat av arten människa.