onsdag 6 maj 2009

Tack för maten, nu ska jag leka med ballongen!

Alltså, massage med en happy ending har man ju hört talas om. Men att ett Happy meal på McDonalds ska leda till något sexuellt låter ju högst otroligt. Därför har jag lite svårt att hålla mig för skratt när jag i SvD läser att en sjuårig flicka i Schweiz har fått en kondom istället för den sedvanliga leksaken i sitt Happy meal!

I artikeln framkommer inga detaljer i fallet. Låg den kvar i förpackningen? Eller var den (hemska tanke) begagnad? Hursomhelst är jag mest nyfiken på hur föräldrarna förklarade för ungen att hon inte fick leka med sin nya ballong.

2 kommentarer:

sus sa...

Jag läste i metro idag att efter första undersökningen hade dom kommit fram till att "den mest troligt var oanvänd" :P

Tobias Söderlund sa...

Hahaha! Känns inte som om de har satt sitt bästa CSI-team på det där fallet direkt ;)