onsdag 15 juli 2009

Fem veckor, två dagar och fyra timmar kvar

Nu har jag jobbat halva mitt sommarvikariat!

På ett sätt har tiden gått väldigt fort, men samtidigt blir saker och ting snabbt vardag när de upprepas om och om igen, så visst känns det att jag har hållit på ett tag också. 
På måndag får jag dock lite omväxling, för då byter jag person som jag vikarierar för. 

Men nu när halva tiden har gått så börjar såklart nedräkningen på allvar. Och även om jag trivs jättebra på TT Spektra så kan jag inte låta bli att längta lite till hösten och Sundsvall.

5 kommentarer:

LvB sa...

Vadå? Ska du få redigera tv-tablåerna nu eller? ;)

Emelie sa...

Ska vi byta? Jag har 6 veckor, 1 dag, 3 timmar och 30 min kvar.

Tobbe sa...

LvB: Näe, bara andra travsidor ;)
(Jag dissar Pelle i fyra veckor framöver, sen återgår jag till hans sidor sista veckan...)

Emelie: Nja, ni verkar ha så trevligt där borta, så det ska jag inte ta ifrån dig ;)

LvB sa...

Åh. Kreativt! Och Pelles nuna kan ju vara aningen... uttröttande. I vissa lägen. Själv jobbar jag med lokaltidningsbesvikelser, minst en på ångesidan varje dag!

Tobbe sa...

Haha, men stackars Ånge då...
Och ja, Pelles nuna ja, men hans bildbyline är ju faktiskt lite stiligare än irl ;P