måndag 30 mars 2009

Tack, tack, tack och tack!

Med tanke på att jag blev firad av släkten helgen innan min födelsedag tänkte jag att min riktiga födelsedagshelg kanske skulle bli lite avslagen. Men ack vad jag bedrog mig! Nu har jag blivit firad fyra dagar i rad - alla med sin egen tjusning.

Fredag blev det fest och utgång med Bureåkompisar. Det var otroligt trevligt att träffa alla igen. Tack!

Lördag, det riktiga dagen, blev det lyxmiddag med föräldrarna framför fotbollsmatchen. En sista måltid innan jag återvände till Sundsvall och det var förmodligen en av de godaste på länge. Tack!

Söndag. Sundsvall. Spenderades med barajag&johanna. Sexton dagars väntan var över, tack för att du finns!

Måndag. Tillbaka till skolbänken. Inte alltför upplyftande, men kvällen gjorde ju allting så mycket bättre. Världens bästa gäng samlades på 22 kvadrat och vi fikade oss illamående. Det var såå roligt att få träffa alla igen och jag fick helt stört fina presenter! Tack, tack, tack och tack!
Nu är det dock tillbaka till verkligheten som gäller, men mina "20-årsdagar" är verkligen dagar värda att minnas.


Vi bakade cookies och en sockerkaka med citron och vit choklad.
Och Joppe kirrade världens bästa 20-års tårta också!

1 kommentar:

Lina-Marie sa...

Det var jättetrevligt och asgott! Tack själv! :)