söndag 22 mars 2009

klickklickklick

En av sakerna som jag fick när jag i fredags firades i förskott var ett nytt objektiv till kameran. Efter att i nästan två år gått med mitt lilla 18-55 objektiv som satt fast på kameran när jag köpte den, har jag äntligen något lite roligare att leka med.
Jag är nu stolt ägare av ett Sigma 70-300 mm! Har bara hunnit bekanta mig lite grann med det än så länge, men jag tror att vi kommer trivas bra med varandra.
Äntligen känner jag lite sug efter att fota igen!
Nu gäller det bara att ha tid också! Men jag kan lova en sak, det ska inte bli mindre bilder här på bloggen i alla fall!

En del fina kort ska jag nog kunna
åstadkomma med mitt nya objektiv...


... lite beroende på motivet såklart!

2 kommentarer:

Rickard Björling sa...

Bra skit, Tobbe! Ett sånt har jag också. Då kan vi gå romantiska fotopromenader i vår!

Anonym sa...

låter alldeles underbart du ;)