fredag 20 mars 2009

"Den är både jävligt snygg och jävligt god!"

Ikväll var släkten här och gratulerade mig för att jag har överlevt mina tjugo första levnadsår. Okej, men ska väl inte ta ut något i förskott, men det är ju trots allt bara en vecka kvar nu.

Trots gårdagens kalldusch firades jag med en AIK-tårta. Och om förlusten i går gav en sur eftersmak så kan jag meddela att tårtan gjorde raka motsatsen. Oj så god den är alltså!
Och för att citera min lilla kusin: "Det svarta smakar som det där gröna."



Mums!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En Leksandstårta skulle ju klart vara snyggare, men okej, svart är ju rätt snyggt. :P

Trueice sa...

Grattis! :)
Haha jag firade men en sån här tårta när jag fyllde år:
http://skumgummi.bilddagboken.se/p/show.html?id=336212943&directlink=1
Hoppa en bild framåt förresten så får du se Eson som pirat ;)

Kompisen som ska söka bildjournalistik heter Victor och gick spectrum media och journalistik. Så jag vet inte om du vet vem han är :)

Tobias Söderlund sa...

Joppe: Man kan faktiskt få tårtor med vilken logga man vill hos Stigs ;)