söndag 29 mars 2009

Tonårens tid har hälsat farväl

Efter en festlig fredag blev 20årsdagen en relativ lugn tillställning med lyxmiddag, fotbollslandskamp och packning.

Under dagen hann jag dock med att inkassera den obligatoriska grattishälsningen från tanten i kassan på systembolaget.

Nu bär det av mot Sundsvall. Som jag har längtat! Ska bli otroligt skönt att bara få koppla bort allt vad omvärld heter och umgås med världens bästa tjej. Att almanackan stal en timmas sömn i natt gör absolut ingenting - det betyder bara att jag kommer fram till den där blåa soffan i Nacksta en timme fortare i dag!
Noterbart är att när jag åker ner till Sundsvall idag så är det första gången som busschauffören inte kommer kalla mig för barn. Yay? (Det blir ju faktiskt dyrare...)

Det sista jag vill passa på att konstatera är att jag aldrig ska prova bygga korthus med en portugisisk kortlek. För portugiserna faller ju utan att man behöver röra dem.

Inga kommentarer: