fredag 7 maj 2010

Reseregn

I går tog jag min lilla blogguppmaning till mig själv på största möjliga allvar. Och ett första steg för att skaka av sig den där vardagslunkskänslan tänkte jag kunde vara att boka en resa för att ha något att se fram emot.

Så jag bokade en när jag vaknade.
Och sen en till när jag kom till jobbet.

Nu var det ju inga långresor. Göteborg första helgen i juni och Skellefteå väldigt tajmat till Trästockfestivalen. Men ändå två trevliga weekends att se fram emot!

Nu är jag ledig i fem dagar, vilket förhoppningsvis också kan göra sitt. Och ledigheten börjar väldigt spännande. Jag nämligen iväg på ett väldigt speciellt kalas alldeles strax. Jag återkommer om det lite senare!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Du menar väll "väldigt tajmat till min brors 18-års dag" hoppas jag? ;)

Tobbe sa...

Haha, självklart!! ;) Jobbar du nåt då eller är du ledig hela veckan? Jag kommer hem på onsdag!

fredrik sa...

Har inte fått mitt schema än, men jag har sagt att jag vill vara ledig 22/23/24/25 så får väll se hur det blir! ;D

Tobbe sa...

Grejt!