torsdag 27 maj 2010

Lasset går - igen

På lördag flyttar vi. Igen. Därför klev jag upp omänskligt tidig i dag (läs: halv nio) för att börja städa, packa, tvätta och så vidare. Men som vanligt när man har saker som borde göras så är det lätt att hitta annat att pyssla med.

Denna gång fick jag för mig att jag skulle göra en karta över alla flyttar som jag har gjort. Den blev varken särskilt snygg eller tydlig - men den ger en liten bild. Genomgående är väl att jag hittills alltid återvänt till de nordligare delarna av landet (även om jag själv inte har haft saker att säga till om vid de tidiga flyttarna). Jag tog mig även friheten att lägga in både helgens flytt och nästföljande flytt, som går till Sundsvall efter sommaren. Flytten efter det är ännu höljd i dunkel - även om jag har mina aningar.

Virrvarr.

Inga kommentarer: