onsdag 14 april 2010

Vårproppen är här!

Nu är ett säkert vårtecken här - nämligen vårproppen. Och då är det inte någon ekopolitisk tegelsten/usb-minne som jag syftar på. Utan en mycket enerverande vaxpropp i mitt högra öra!

Är detta verkligen ett vårtecken, kanske ni undrar?

Ja, jag tror faktiskt det. Det är nämligen ganska precis ett år sedan jag på denna blogg dokumenterade mina febrila försök att få tillbaka hörseln - den gången i mitt vänstra öra. Och jag vill minnas att solen hade intagit landet de dagarna i fjol också!
Förutom eventuella väderomslag får jag väl erkänna att det kan vara något annat som är en bidragande orsak till denna irriterande hörselnedsättare. Ett beroende som också finns återberättat tidigare i bloggosfären. För det är nog delvis detta beroende som har legat bakom vaxproppen vid båda tillfällena ...

Varför lär han sig inte av sina misstag, kanske ni undrar?

Jo, nog lär jag mig allt! Men det är nog helt enkelt så att det tar ungefär ett år att glömma bort det igen!

Inga kommentarer: