fredag 16 april 2010

Tillägnad askmolnet

Alla verkar så arga på askmolnet uppe i skyn. För det känns som att alla plötsligt ska ut och flyga just när Eyjafjallajökull blev magsjuk och började kräkas magma. Själv ska jag inte ens lämna stan på ett tag, så jag lutar mig tillbaka och försöker på ett snällt manér locka ner de vassa stenpartiklarna på marken så att våra flygplan åter kan fylla luftrummet med annan skit än aska. Detta gör jag genom att uppmana alla att spela följande låt - så kanske det lilla askmolnet kommer på bättre tankar!



bob hund - Tralala lilla molntuss
(Kom hit ska du få en puss)

6 kommentarer:

Freja sa...

den där låten ger mig sommarpirr i hela kroppen. du vet, när man är på en konsert som är så bra så det vattnas i ögonen. (inte för att det är överdrivet vackert, utan mest bara bra)men det vattnas i ögonen för man blir så exalterad så det känns att det är på gränsen till att man ska nysa. du vet kittlar. det kanske bara är jag som upplever det? men det är fint.

Tobbe sa...

Jag kan inte riktigt påstå att jag har upplevt något liknande av en låt, men det låter ju förbaskat trevligt :)

Anonym sa...

Men tobbe tànk pà lilla Ola som sitter pa canaria och màste stanna kanske nàn dag till :P skulle hem i lòrdags men det gick ju àt hellvette, men apollo fixar allt sà jag àr nòjd lyfter knappt ett finger :D bara bàttra pà brànnan, men jag vill fan int àka buss :S

MVH // OLA L

Tobbe sa...

Haha, grattis till lite extra semester då ;) Men snart lär det vara över, om några timmar öppnar Arlanda iaf!

Anonym sa...

jo fick koma ill sverige igår var ganska skönt hade 1 falskt larm så fick sitta i buss lite men andra gången var det skarpt läge :D,men va en bra låt för vi komme då hem du har bra ton tobbe :D

Tobbe sa...

Bra att ni tog er hem till slut :)