lördag 23 januari 2010

"Vi skiljs åt enbart för att mötas igen"

Jag vet inte om det är på grund av tevereklamen, eller det faktum att det nu är mindre än en vecka kvar till jag lämnar Sundsvall - jag kan hur som helst inte få ut en låt ur min hjärna! Och trots att jag skäms lite varje gång min falska stämma slaktar låten så kan jag inte låta bli: "Time toooo ... say goooodbyyyyye ... bla bla bla, bla bli bla, bla blåååå ..."
Mr. Bocelli skulle förmodligen strypa mig om han hörde.



Time To Say Goodbye - A. Bocelli & S. Brightman

Citatet i rubriken (we part only to meet again) kommer från den brittiske författaren John Gay. Men för att var lite mindre finkulturell kan jag istället citera en amerikansk politiker och säga till Sundsvall: I'll be back!

2 kommentarer:

Emma Brightman sa...

Va säger du för något!? Vi kickade ju deras as på vägen hem igår! Något annat kan du ju inte säga!

Tobbe Bocelli sa...

Haha, näe, absolut inte ;)