torsdag 2 september 2010

Superhelgen - segerns sötma

Under våren hade vi en intern managerliga på jobbet. Alla som ville vara med fick ta ut sin allsvenska drömelva och tävla om äran. När sista omgången före VM-uppehållet var färdigspelad var jag den coach på det rosa bladet som lyckats allra bäst. Och nu var det ju faktiskt inte bara äran vi spelade om ...

Som segrare fick jag även fyra biljetter till morgondagens landskamp på Råsunda. Sverige mot Ungern i EM-kvalets första match. Segerns sötma smakar gott!

Därför ska jag och tre kompisar från gymnasiet sammanstråla i Stockholm i morgon för att se på bra fotboll och ha riktigt jävla kul! Tillbaka till Sundsvall kommer jag dock inte förrän på söndag. Helgen har nämligen kryddats med ett par hotellnätter och stand up-biljetter. Jag hoppas och tror att det här kommer bli en superhelg!

Viktiga papperslappar!

Inga kommentarer: