måndag 6 september 2010

Back in business

Så var den studentikosa vardagen åter över mig.

Helgen var riktigt bra. Den inleddes med att vi fick se Zlatan och Boom-Boom ta tre poäng mot Ungern i fredags. Sedan väntade en heldag med shopping innan magmusklerna fick lite träning då vi skrattade våra käkar ur led. Totalt tio komiker underhöll oss under lördagskvällen. Jag rekommenderar verkligen stand up framför amerikanska biokomedier ifall man vill betala för att bli underhållen i ett par timmar!
När söndagen kom var vi så trötta att vi mest tillbringade dagen med att sitta på bänkar. Men i goda vänners lag var det också en trevlig sysselsättning.

I dag, tillbaka i Sundsvall, landade dock studentlivet bokstavligen i mitt ansikte igen då jag somnade med en uppslagen bok över mina ögonen. Good to be back!

Inga kommentarer: