onsdag 3 mars 2010

VAKNA TOBIAS!!!

I natt gick jag av mitt skift. Och eftersom OS är slut finns det ju ingen större anledning till att vara vaken på natten under mina lediga dagar längre. Så därför försöker jag ställa om dygnet.

Det går sådär.

Efter att ha snoozat i en och en halv timme lyckades jag förflytta mig till soffan. Sedan har jag inte orkat röra mig. Tanken var att ta en promenad istället för att sitta och irritera mig över solen som lyser mig i ögonen. Nu har solen vandrat vidare på himmelen och stör inte ett dugg längre. Och jag sitter kvar.

När jag för en stund sen reste mig upp för att titta till mina telefoner hade jag fått ett antal sms och missade samtal på båda telefonerna. Min kära flickvän undrade om jag levde.
Jodå, jag har bara lite svårt att leva och göra andra saker samtidigt för tillfället.

Trots att solen nu har gått i moln ska jag göra ett nytt försök med den där promenaden. Hoppas extremvintern utanför (haha) kan ge mig några uppfriskande slag i ansiktet så jag vaknar på riktigt - innan det är dags att sova på riktigt.

Inga kommentarer: