torsdag 24 september 2009

Klick, klick - fotogenic?

För snart ett år sedan blev min blogg länkad som studentblogg på Mittuniversitetets hemsida. Med tiden har länken hamnat mer och mer i skymundan. Förra veckan skulle dock bloggen "nylanseras" med en länk på startsidan.
Därför tyckte jag att det var på sin plats att uppdatera bilden på mig. Efter att ha gått igenom alla bilder som Johanna tagit på mig det senaste året blev jag lite deprimerad. Inte ett enda foto dög! Grimaser eller berusade blickar förstörda typ alla bilder. Efter noggrant övervägande valde jag tillslut att beskära en bild där jag såg ut som en blekfet japan. Nu låg det roliga i bilden inte främst i min knubbigt asiatiska uppsyn - utan att jag tycker att det är hysteriskt roligt att förstöra fotot för den lilla statyn bredvid mig...

Fusk att den lilla statyn ändå blev bättre på bild!

För övrigt vill jag rikta ännu ett tack till Lina som lyckades knäppa en bild på mig som var nog bra för min header. Än mer imponerande med tanke på att jag hade jobbat 16 timmar och sovit tre dagen/natten innan!

1 kommentar:

Lina-Marie sa...

Du är om inte annat den enda som fortfarande kan vara fotogenisk efter att ha varit vaken så länge! :)