torsdag 17 september 2009

Calvin Klein, mitt nummer står här till höger!

Det har varit lite halvkasst med bilder här på bloggen ett tag, så därför tänkte jag bjuda på en riktig godbit (fritt att tolka vilken av bilderna jag syftar på...)!
När jag bläddrade igenom lite gamla bilder från svunna tider hittade jag nämligen en bild på mig själv i en Fredrik Ljungberg-pose, helt klädd i blått och gult. Sexigt värre!

Skiter sig min karriär som journalist blir det ju
kalsongmodell som jag får satsa på i stället, eller?

4 kommentarer:

Emma sa...

Haha! Mycket vackert måste jag säga! I like the pose! :D Och att du har sådan underbar bild på din blogg är värt så många applåder!!! KLAPP KLAPP KLAPP!!!! Du har bra smak när det gäller killar! :)

Tobee sa...

Haha, tack då ;)

Emfloy sa...

Var är den nakna bringan?

Tobbe sa...

Emfloy: Under tröjan ;)