måndag 21 mars 2011

På håret II

Som jag nämde i går innebar Linköpings nederlag att jag får tillåtelse att raka mig igen efter ett par veckors förbud. Därmed blev det inget riktigt maffigt slutspelsskägg för min del i år.
Vilket känns ganska skönt faktiskt.

Jag passade även på att ta bort lite hår längre upp på huvudet i dag. En liten mini-makeover skulle man kunna säga. Och vad är en makeover utan en före- och efter-bild?

Av någon anledning tyckte jag att det skulle vara kul med ett mugshot som före-bild. Bilden togs klockan fem i natt och idén kändes betydligt roligare då än vad den gör nu. Men nu är det ju lite för sent för att ta en ny före-bild, så ...

Före - hårig och jävlig.

Efter - len som en barnrumpa!

4 kommentarer:

El-Maco sa...

Du ser ju lite coolare ut på den första ;)(om än något mer lodis..)
Äre en 450D man skymtar på den under bilden?

Tobbe sa...

Haha, attans att jag rakade bort coolheten då! Om det nu var i skägget den satt... :P
Näe, men nästan, en 400D är det som jag har i min ägo :)

El-Maco sa...

Fast å andra sidan kan du ju visa dig bland folk med den nya looken. Den första ser ut att höra hemma under nån bro eller nåt... ;)
Så var det, de är ju ganska lika iofs:)

Tobbe sa...

Haha, sant :) Jag kunde ju dock se proprare ut än som på första bilden även orakad. Brukar ju inte direkt gå runt med så där rufsigt hår, drogad blick och photoshoppat blåöga direkt :P
Ja, jag skulle inte se skillnaden på en 400/450D på det där lilla som syns på bilden iaf :)