onsdag 23 mars 2011

Handhånet

När jag la upp mugshot-bilden på bloggen häromdagen misstänkte jag att jag skulle få några kommentarer om mitt utseende. Vad jag inte anade skulle komma var frågan som Marcus levererade i går medan vi satt på O'learys:

- Händerna på den där mugshot-bilden på din blogg, dom är inte dina va?
- Eh, jo?!
- Men dom såg ju jättetjejiga ut!

Okej att bilden var ganska photoshopad i övrigt, men varför skulle jag klippa in en tjejs händer i stället för mina egna? Först tog jag det som ett handhån, för att tala kvällstidningsspråk. Men å andra sidan är jag ganska nöjd över mina finlemmade händer och perfekta naglar - så jag tar det nog som en komplimang i stället, Marcus.

Men såå tjejiga är de väl ändå inte?

4 kommentarer:

fredrik sa...

Or are they?!?!?

JP sa...

Ser typ ut som mina ju!

Tobbe sa...

Haha, identical hand twins, JP? ;)

JP sa...

For sure Tobbe, for sure :)