måndag 21 mars 2011

Jarnlo Pessimistkonsulting AB

I natt somnar jag med ett leende på läpparna.
Och anledningarna till det är många:

* Skellefteås vinst, med allt vad den innebar.
* Pizzan på Vapiano efter Skellefteås vinst - mycket god.
* En allmänt trevlig kväll på jobbet som till 100 procent ägnades åt - trummvirvel - Skellefteås vinst (börjar det bli tjatigt nu?).
* Jag gick av mitt skift och är ledig några dagar nu.
* OCH: En person som jag tycker väldigt mycket om har bokat flygbiljetter för att hälsa på mig (nej Johannes, jag syftar inte på dig - men det ska bli trevligt att du kommer och hälsar på också!).

Mitt i denna fantastiska kväll fullkomligt präglad av glädje kommer en skäggig skåning som förmodligen tyckte att jag var lite för glad, och säger: "Nu kan det bara bli sämre, Tobias".

Det ligger nog någonting i det där, men det väljer jag att inte tänka på nu. Så som sagt, i natt somnar jag med ett leende på läpparna. Frågan är väl bara hur jag vaknar?

Inga kommentarer: