torsdag 26 februari 2009

Lika som bär?

Okej, nu blir det omröstning här på bloggen.
Jag måste helt enkelt få saken utredd!
De senaste dagarna har jag från flera håll fått höra att jag är lik Xzibit. Mr. Pimp my ride himself liksom. Jag har svårt att se likheterna, men tydligen ser vi likadana ut när vi skrattar.

Så nu vill jag vet: Är jag lik Xzibit?
Är han min "brother from another mother?"
Och eftersom enkätfunktionen inte var sugen på att funka för tillfället får du lämna din röst i kommentarsfältet istället! Do it!


Ey, bruschaaan?

5 kommentarer:

Lina-Marie sa...

Mjaa... kanske lite. Ni har samma drag kring munnen i alla fall när ni ler, tycker jag :) men resten vet jag inte..

om mig sa...

okej, alltså haha jag kanske inte skulle kommit på det själv men banne mig. Sjukt lika måste jag säga!!

Anonym sa...

Haha ja nu när du säger det!

Anonym sa...

HAHAHAHA KLOCKRENT!!

Anonym sa...

what the fuck, jag får helt enkelt göra en bakvänd Michael Jackson och sen kan jag vara hans dubbelgångare ;P