tisdag 17 februari 2009

Kom igen nu RFSU!

Den stora skrällen i morgonens skidskytte heter Jakov Fak [uttalas: fack], 21 år och kommer från Kroatien. Fullt i ligg och en bom i stå låg bakom succén. Han gick in som tvåa bakom Björndalen och fick tillslut en bronspeng. Efter målgång ville han inte ta ut någon medalj i förskott, men han hoppades på att få någon personlig sponsor nu när han hade presterat bra på VM.

Jag hoppas att någon på RFSU hörde den intervjun. Skidskytte är ju trots allt svenska folkets nya älsklingssport, så varför inte lansera ”Skidskyttekondomen”, bättre affischnamn än den unge kroater kan man ju knappast få…

”Fuck like Fak”
Skidskyttekondomen
– för ett riktigt bra skjut

”Fuck like Fak”
Skidskyttekondomen
– när du vill komma till skott

”Fuck like Fak”
Skidskyttekondomen
– allra bäst vid ligg

"Fuck like Fak"
Skidskyttekondomen
– fyra skjut om dagen är mer regel än undantag

Sådär, nu har jag lagt upp halva pr-kampanjen åt er, signa kroaten och börja tillverkningen!

3 kommentarer:

Emil sa...

Underbara PR-texter, kan bli något att lansera i skidorter under After Ski. :)

Anonym sa...

Hej Tobbe!
Blev lite förvirrad först, visste inte vilken Tobbe det var..
Du undrade om TTSpektra. Det är kul där tycker jag iaf. Det är klart att det finns väl vissa avdelningar som är roligare än andra, men vad jag sett hittills så är det jättebra. Folk är hur trevliga som helst och utsikten kan man ju döda för...
Hoppas du får jobbet, vore kul att ha nån man känner lite där. Lita på att jag tvingar ut dig på After work..haha
(För övrigt heter hon Marie, bra att komma ihåg..;))
//Emelie, Jour 07

Anonym sa...

hahaha jag kastar ut mina cho-san så fort jag ser den kondomen bland sortimentet ;D