fredag 6 februari 2009

Händelserik vecka

Nu är det helg! Känns skönt med en tredagarsvila efter veckan som varit och inför veckan som kommer.
De senaste fyra dagarna har minst sagt varit hektiska.

Jag... har varit på studiebesök på kommunhuset, polisen, LKC, ST och tryckeriet i Birsta. Har lärt mig hur en kommun fungerat. Har lärt mig hur det svenska rättsväsendet fungerar. Har gäspat mig igen en beskrivning av hur ett tryckeri fungerar. Har skrivit många artiklar och massor med ingresser. Har blivit ny sportredaktör för studenttidningen Kåridåren. Har inkasserat ett B och ett C i kurser som avslutades förra månaden. Och jag har gjort klart lite redigering, vilket innebär att jag får sovmorgon på måndag.

Puh.

Oj, jag glömde visst en sak.
Jag har också varit väldigt dålig på att blogga.
Bättring utlovas!

Nästa vecka ska min tredjedel av klassen göra en 20-sidig nöjesbilaga. KUL SOM FAN! I alla fall roligare än en bilaga om hamnen i Sundsvall som förra gruppen fick göra.

Inga kommentarer: