måndag 13 december 2010

Teknikgudarna måste hata mig!

Jag är inte bästa vän med teknikgudarna just nu. I början på förra veckan dog min mobil. Förvisso lite självförvållat då jag åkte till Stockholm utan laddare. Men jag hade inte räknat med att min fulladdade telefon skulle ladda ur på ynka tio timmar. Ett dygn på resande fot utan mobiltelefon. Jag har haft roligare dagar.

I går dog min dator. Även den laddade ur - trots att strömsladden satt i. I dag införskaffades reservdelar till min kära dator. Ett dygn och 599 kronor senare var även min kära burk up n' running igen!

Men mobilen och datorn är inte de enda tekniska prylarna som har jävlats med mig på sistone. Även min DVD-spelare har gått till de sälla jaktmarkerna. Vet dock inte riktigt vad jag ska skylla på där, men den slutade plötsligt fungera efter att jag stoppade in DVD:n Antichrist i den. Så det kanske inte är teknikgudarna jag ska vara arg på. Det kanske är teknikjävulen!

2 kommentarer:

fredrik sa...

Hehe, lugn film - neee

Tobbe sa...

Jag har fortfarande inte lyckats se den på grund av detta tekniska debacle!