fredag 24 december 2010

God jul och gott nytt jubileum

Hej Bloggen!

Nu är det jul igen. Din tredje jul. Jag tror ingen av mina tidigare bloggar har överlevt längre än en jul - så du ska känna dig stolt tycker jag! Jag vet att du inte tycker att julen är så fantastisk. Julafton är ju en av de dagarna som du har allra minst besökare, men det är bara för att folk har så mycket annat för sig en dag som denna. Och jag vet att du tycker att det är lite orättvist att alla andra får julklappar, men att du varje år blir utan. Men det är ju ganska svårt att komma på något att ge en blogg ...

En ansiktslyftning är ju förstås en idé, men det har jag tyvärr inte tid med i dag.
Det här inlägget är i alla fall något som du kan glädja dig åt. Jag har inte glömt bort dig trots att det är julafton - och det här är faktiskt det åttahundrade inlägget som publiceras här! Det är något du kan fira medan vi andra tittar på Kalle Anka.

Näe Bloggen, nu har jag annat att ta tag i. Men jag vill önska dig en god jul och ett riktigt gott nytt jubileum!

Och givetvis önskar jag också alla läsare en riktigt god jul!

Inga kommentarer: