fredag 21 januari 2011

The comeback

Dygnet är nu helt vänt. Det är svart ute när jag går och lägger mig - och svart ute när jag kliver upp. Nattskift på vintern i Sverige är något som de där blekansiktena i Twilight skulle älska... Två nätter har jag nu avklarat sedan jag gjorde comeback på Sportbladet.
Och den obligatoriska frågan är naturligtvis: Hur känns det?

Jo, det känns som jag är ringrostig, har lite segt tempo i fingrarna och är lite vilsen i de nya lokalerna (höll bland annat på att gå fel väg till matsalen i dag, och det vill man ju inte - för då kan man hamna i Dagens Media). Men framför allt är det mycket, mycket, mycket roligt att vara tillbaka!

3 kommentarer:

JP sa...

Hm, det är då svart ute för mig också när jag stiger upp och lägger mig..fast jag jobbar dagskift :P

JP sa...

Fast ja, du kanske stiger upp när jag lägger mig och tvärtom! haha

Tobbe sa...

Haha, precis - poängen var ju liksom att jag sover de få timmarna det är ljust ;) Fast det kanske kvittar om man sover eller är instängd på jobbet - men ni har väl fönster hoppas jag :P