måndag 26 oktober 2009

"Har jag sagt för mycket nu?"

I senaste numret av Veckorevyn hade en läsare skickat in en fråga. Hon var orolig att det var hennes fel att hennes ny pojkvän inte lyckades "få upp den" i sängkammaren. Reportern Hannah Arnhög svarar väldigt hjälpsamt och självutlämnande: "Om jag skulle fått en spänn för varje gång en kille inte fått upp den skulle jag kunna bjuda dig på en helkväll på valfri lyxkrog i New York ..."

Helkväll. Lyxkrog. En spänn per gång. Nog för att dollarn inte är jättestark för tillfället, men Hannah måste fan ha legat i - och inte särskilt framgångsrikt uppenbarligen.

Läste jag i Veckorevyn alltså.
Har jag sagt för mycket nu?

4 kommentarer:

sus sa...

Det är bara att säga att det var Johannas tidning och att den råååkade ligga framme ;)

Tobbe sa...

Ja, något åt det hållet ;)

Hannah Arnhög sa...

Ja GUD vad jag legat i! Och mer framgångsrikt än inte, so you can only imagine hur mycket jag legat i ...

Tobbe sa...

Hannah: Ja men gud så trevligt för dig då! :)