fredag 1 april 2011

SM-final - inget skämt!

I dag är det första april. Och Skellefteå är i SM-final.
Och jag är så jävla lycklig över att det inte är ett skämt.

Hade jag vaknat upp ur koma i dag vettefan om jag hade trott mina ögon om jag skulle ha läst min egen rubrik i dagens sportblad. Äntligen final. Nog för att jag har trott att laget har haft kapaciteten. Och nog för att Anders Forsberg och hans mannar har haft det som uttalad målsättning i år. Men det var trotts allt 33 år sedan sist. För att använda ett citat som jag inte minns var det kom ifrån: Jag var inte ens en snuskig fantasi i min pappas huvud då! Men plötsligt händer det alltså.

Man kanske ska börja köpa fler trisslotter trots allt?

1 kommentar:

JOHANNA ARREMAN sa...

Hej och tack för ditt svar!

Grejen är den att jag vill verkligen inte flytta från Sthlm :/ Så i första hand kommer jag nog söka utbildningar i Sthlm. Synd att de bästa utbildningarna ligger så långt bort!
Hur var utbildningen i helhet? Var den svår osv?

MVH Johanna