måndag 22 november 2010

Snart går jag i pension!

Det är insidan som räknas, va? Om det är så kommer jag snart att gå i pension. För låt inte skenet bedra - även om jag kanske ser ung ut på utsidan beter sig min rygg som om jag har ett hårt yrkesliv bakom mig. Från början trodde jag att det skulle vara något snabbt övergående. Men efter snart två veckor med problem att ta på sig strumpor och knyta skor börjar jag tro att mina ungdomsår helt och hållet är förbi.

Den här bilden togs på mig i morse. Fan.
Jag har tydligen fått gulsot också.

2 kommentarer:

sus sa...

GAAAH Tobbe! Fixa det här nu va? Det var exakt så det började för mig! Sen fick jag ringa ambulansen en morgon! Man måste ta hand om hälsan! Hur mår din rygg nu??

Tobbe sa...

Men usch och fy vad hemskt Sus! Min rygg mår prima igen sen bara några dagar tillbaka faktiskt =) Träffade en super-kiropraktor som la saker och ting till rätta där inne! Hur är det med din nu då?