söndag 31 augusti 2008

Vad är grejen?

Ja, vad är grejen med den här bloggen egentligen?
Sedan jag la ner förra bloggen "Bland hatattacker och Nakenchocker" har många påpekat att en ny blogg signerad Tobias Söderlund skulle vara på sin plats. Kompisar spridda för vinden som vill "hålla koll" samt att jag måste utnyttja mina påstådda skrivtalanger har väl varit de mest frekventa argumenten.

Jag har länge nekat och sagt att jag bara blir för ambitiös och nördig i mitt bloggande och att det tar upp för mycket tid. Därför blir det här en "helt vanlig" blogg, utan varken något särskilt tema eller press (från min egen sida alltså) på att jag ska skriva ett visst antal inlägg i veckan. En blogg jag kan skriva på då lusten faller på, utan att den tar upp halva min fritid helt enkelt.
Och det är det som är grejen med den här bloggen!

Till att börja med så låter jag layouten tills vidare vara den tråkigt bleka orginalmallen. Bara som ett bevis för mig själv att jag verkligen kan vara obrydd.
Men det är ju insidan som räknas, am I right?
Jag känner redan nu hur inlägg på inlägg börjar forma sig i mitt huvud. Jag har inte direkt saknat bloggandet men nu då jag har en igång igen så lär den ju inte stå tom, det kan jag lova!

En ny era i mitt lilla liv har precis börjat och ni är varmt välkomna att hänga på.

Er man vid tangentbordet, Tobias Söderlund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blir att du är tillbaka laxen :)